amaliejohnsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Amalie Johnsson - 31 oktober 2010 23:30

Jao! Halloween idag fast jag tycker inte att man någonsin blir för gammal för bus eller godis! ;o


Jag lägger in lite bilder i slutet av inlägget menmen ! Vad har folket gjort denna häärliga söndags/ halloween dag? Själv har jag vart och tiggit godig med Janina, Zandra och Joanna! Älskar er bebisar!<3


Lite bilder då!


  

Min syrra!<3 Bara hittade henne och var tvungen att visa!<3


  

Asså kolla in mig! Det är jag som är in ringad !<3


  


Våran pumpa! Joannas bild hon tog den med sin underbara systemkamera!<3


AVIS <3


  

Joanna var inte utklädd men som ni ser skrämde hon nog mycket folk ändå!<3



<33


Nu ska jag va lite social på bdb och facebook tror jag ! <3


Juste jag glömde en bild som jag och Janina tog innan så varsågod!:


  



  


Av Amalie Johnsson - 31 oktober 2010 18:03

Hej alla!


Nu ska jag börja blogga och ni kommer märka ur udda jag är!<3



Sitter med Janina syster!<3



Vi har tagit lite bilder vi kan bjuda på några! :*


           


Bloggar senare :*



  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Amalie Johnsson

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem tycker/tyckte ni va/är bäst i Idol?!
 Linnea Heniksson
 Olle Hedberg
 Elin Blom
 Jay Smith
 Alice Hagenbrant
 Daniel Norberg
 Sassa Bodensjö
 Andreas Weise
 Minnah Karlsson
 Geir Rönning
 Linda Varg
 Tittar inte på Idol

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards